روزگرد

دانشجویی بود از دانشگاه علم و صنعت ایران، الان ديگه نيست

Wednesday, January 26, 2005

نقد به یک نظر

ابتدا از دوستانی که نوشته های بنده رو می خونند تشکر می کنم اما از شون می خوام که مراعات حال من رو کرده و کامنت تحریک کننده ننویسند تا من هم مجبور نشم جواب بدم
در ضمن کامنت ها بدون اسم رو قثط جواب می دم
اما در مورد اینکه گفتید تیم رئال مادرید بهترین تیم دنیاست
خدمت شما دوست عزیز عرض کنم که بهترین مجموعه از ستارگان دنیاست اما تیم نه. برای هرتیمی علاقه و تعصب بازیکنانش در زمین بازی مهمه که تو این تیم به علت قیمت بالا بازیکنانش کمتر وجود داره. این تیم از نقاط ضعقی (پاشنه آشیل)رنج می بره که بی توجهی مسئولان این تیم به آنها باعث ناکامی و عدم موقثیتش می شه و خواهد شد
به این سوال فکرکنید که چرا با وجود بازیکنانی گران (60 میلیون دلاری)، این تیم بازیکن 3میلیون دلاری می خره و این بازیکن بعد از خرید در همه بازی ها فیکس بازی میکنه؟
شاید اگه واقع بینانه تر بررسی کنید و سیر تحول این تیم در سال های اخیر رو ببینید شما هم با من هم نظر بشید
امین

1 Comments:

  • At 1/27/2005 10:01:00 AM, Anonymous Anonymous said…

    سلام
    من يك سوال داشتم : اينكه هدف شما از ايجاد اين وبلاگ چيست
    فكر مي كنم براي كسي به موقعيت شما صحبن درباره ي فوتبال يا اين جور مسائل كمي زشت است و مسائل خيلي مهم تري هم هست كه قابل نوشتن باشه
    من چند باري اين وبلاگ رو خوندم اما فهميدم كه فقط درمورد مسائل روزمره صحبت مي كنيد كه به ديگران اصلا ربطي نداره كه حالا شما الان امتحان داريد يا انتخاب واحد مي كنيد.
    اگر اين وبلاگ براي دوستانتون طراحي شده بگوييد كه ما ديگر آن را نخوانيم.
    در ضمن اين رنگ جديد خيلي بهتر است
    خداحافظ

     

Post a Comment

<< Home