روزگرد

دانشجویی بود از دانشگاه علم و صنعت ایران، الان ديگه نيست

Sunday, April 10, 2005

روز وداع

اگر بار گران بوديم رفتيم اگر نامهربان بوديم رفتيم
در حدود هشت ماهي که سعي کردم براتون مطلب بنويسم ، بنده نوازي کرديد و به من سر زديد . فکر مي کردم هرچي از قدمت اين وبلاگ مي گذره ، نوشته هاي من از کيفيت و کميت بهتري بهره مند ميشه ، دوست با جراتي ، بزرگوارانه گفتند که در نوشتن کم توان هستم و براي اينکه ديگه شما رو بيش از اين با ناتواني خود در نوشتن رنج ندم (و يه سري مسائل ديگه که جاي گفتنش اينجا نيست)، تصميم گرفتم نوشتن رو کنار بزارم و به تفکر و مطالعه و پرسش بپردازم. شايد يه روز برگردم ولي اين وداع برام خيلي دردناکه
منو ببخشيد ، حلالم کنيد ولي فراموشم نکنيد
امين محمد روزگرد

7 Comments:

  • At 4/11/2005 09:35:00 PM, Blogger sheida said…

    نه بابا
    ابنا چرت و پرت مي‌گن
    نري يه موقعها

     
  • At 4/14/2005 10:43:00 PM, Anonymous Anonymous said…

    ki gofte ke nanevis???asan nabayd be harfe yeki 2nafar ke beri ke.ma moshtaghe neveshteh hatim.

     
  • At 4/19/2005 10:13:00 AM, Anonymous Anonymous said…

    سلام
    خيلي خوب كاري كردي كه داري ميري
    خسته شديم از بس اين 100 تا وبلاگ رو چك كرديم
    آخه بچه جون وقتي حرف خاصي نداري چرا وبلاگ درست مي كني.
    من كه با اين حرفات حدس مي زنم كه واسه 1 نفر فقط درستش كرده بودي
    خلاصه به سلامت
    (راستي حالا وبلاگت جواب داد؟)

     
  • At 6/14/2005 11:31:00 PM, Anonymous Anonymous said…

    salam amin jan
    baray dele khodet benevis azizam.kune laghe khunande.az in harfa delgir nasho.
    Farhad

     
  • At 8/03/2005 08:33:00 PM, Anonymous Anonymous said…

    سلام
    مگه به خاطر دیگران می نوشتید که حالا دیگه نمی خواهید بنویسید اگه کسی دوست نداره خوب نخونه
    اگه یه نفر خواهش کنه بنویسید چی؟
    من خواهش می کنم دوباره بنویسید حاضرم هر روز واستون کامنت بذارم
    دوباره بنویسید خواهش می کنم

     
  • At 12/09/2007 03:38:00 PM, Anonymous Anonymous said…

    سلام آقا امین
    توروخدا یه موقه نوشتن رو کانر نذاری
    من تازه پیداتون کردم از نوشته هاتون خیلی خوشم اومده
    توروخدا یه موقع نری خواهش می کنم بمون هرکی دوست نداره نوشته هاتون رو بخونه مجبورش که نکردن خوب نخونه
    منم حاضرم هر روز براتون کامنت بذارم خواهش می کنم نرید بازم بنویسید
    برای ما که دوست داریم

     
  • At 5/31/2010 04:18:00 PM, Anonymous نا آشنا نه آشنا said…

    این که گفتن : برای کس دیگه ای نوشتید شاید راست گفتن؟ چون کسی که تنها برای خدا بنویسه حتی دل غم زدش هم نمیتونه مانع نوشتنش بشه!
    میدونید ، شاید شما باید یه تغییر درونی برای آغاز نوشتنتون ایجاد کنید،پس : بنویسید ، بنویسید اما این بار فقط برای خدا
    منتظر جوابتون هستم..

     

Post a Comment

<< Home