روزگرد

دانشجویی بود از دانشگاه علم و صنعت ایران، الان ديگه نيست

Thursday, April 27, 2006

چند روزي است كه به دليل مشغله نشد نوشته‌هاي من مهمان چشم‌هاي زيباي شما بشه اما دلم در التهاب نظرات شما بود و هست. اين‌جا كمتر كامنتي براي من ميزارند اما هميشه به خودم تلقين مي‌كنم كه حتماً اين بار ديگه برام مي‌نويسند. اگر بنويسيد خوشحال ميشم و اگر ننويسيد اميدوار مي‌مونم
از اين حرف‌ها بگذريم تو چند روز گذشته كه در رودسر بودم هواي بهاري نمناكي داشت. هر روز نم‌نم بارون طراوت رو هديه مي‌داد و ابر‌هاي سخاوتمند كرامت رو. بازي‌هاي جام باشگاه‌هاي اروپا هم چنگي به دل نزد اميدوارم فينال بين بارسلونا و آرسنال چيز مشتي از آب در بياد. اميدوار بوديم بازي استقلال و پرسپوليس رو براي شصت و يكمين بار ببينيم كه گويا با انصراف استقلال چند ماهي به تاخير افتاده
تابعد در پناه حق

1 Comments:

  • At 4/28/2006 03:23:00 PM, Anonymous Anonymous said…

    سلام
    من می خواستم کامنت بذارم اما همیشه برای باز کردن این صفحه کلی خطا میده آخرش هم باز نمی کنه این دفعه هم فکر کنم شانس آوردم
    می خواستم تو اون یکی وبلاگ در مورد دوستی کامنت بذارم ولی نشد
    آخه شما که نمی ذارید دیگران نظر بدن چرا نظرشون رو می پرسید
    راستی امیدوارم هفته خوبی پیش رو داشته باشید سرشار از خبرهای خوب ان شاءالله

     

Post a Comment

<< Home