روزگرد

دانشجویی بود از دانشگاه علم و صنعت ایران، الان ديگه نيست

Saturday, June 17, 2006

باختیم اما ...

سلام
احتمالاً حال شما هم مثل من گرفته است، قبل از شروع جام جهانی هم خیلی از ما ها می دونستیم که تیم ما تیم قوی ای نیست اما دوست داشتیم قوی باشه. از بازیکنانش اسطوره هایی ساختیم بزرگتر از خدایان یونان وتا ساعتی قبل هنوز دلمون به اون ها خوش بود
باختیم اما من باز هم مسابقات جام جهانی رو نگاه می کنم، در چهره ی هر تیم درجه دویی مثل ایران به دنبال ستارگانی مثل کریمی ، آندرانیک و ... خیلی از بازیکنان ایرانی می گردم. به تلاش اون ها در بازی به شکست ها و به موفقیت هانگاه می کنم و از امیدواریشون لذت می برم و اگر حذف شدن بهشون تبریک میگم. فوتبال برد و باخت داره و باید بپذیریم ما بیشتر بازنده ایم تا برنده. از قدیم گفتن
تکیه بر جای بزرگان نتوان زد به گزاف
البته در فوتبال تنها یک استثنا وجود داشت و اون یونان بود. ما ایرانیم و فوتبال ما شاید کمی بیشتر از اون چیزی باشه که امروز دیدید
من به عنوان یک ایرانی دوست داشتم ایران صعود کنه و با خیلی ها کل انداختم و بازی امروز رو هم دوست داشتم 2 بر 1 به سود ایران تمام می شد. اما ایران و ایرانی همون طور که از پیروزی ها شاد میشه باید از شکست ها درس بگیره
و درس امروز
نابرده رنج گنج میسر نمی شود----------مزد آن گرفت جان بردار که کار کرد

1 Comments:

  • At 6/19/2006 06:45:00 PM, Anonymous Anonymous said…

    فکر نمی کنم فوتبال اونقدر ارزش داشته باشه که به خاطرش بخوایم بگیم "ایران" شکست خورد ایران باید روی چیزای مهمتری سرمایه گذاری کنه و برای برد و باخت در مورد اونها نگران باشه فوتبال فقط یه بازیه همین

     

Post a Comment

<< Home