روزگرد

دانشجویی بود از دانشگاه علم و صنعت ایران، الان ديگه نيست

Monday, May 12, 2008

اين چند روزها

سلام
من يه اخلاقي دارم كه نمي‌تونم وقتي خوشحالم جلوي خوشحالي خودم رو بگيرم، نمي‌دونم چرا! شايد شما ها بد شانس ايد كه مطالب من رو مي‌خونيد. اين روز‌ها با آدم‌هاي جديد آشنا شدم، البته جديد درست نيست شايد بيشتر بايد بگم دوستان قديمي رو بهتر شناختم، شايد هم بايد بگم پيش دوست‌هاي قديمي دارم مثل آدم‌ها رفتار مي‌كنم‌. خلاصه بگم به خواست خدا، من تصميم ‌گرفتم اين‌بار موفق بشم، نمي‌دونم چرا اما دلم روشنه. هميشه به دعاي خير محتاجم و براي خيرين دعا مي‌كنم
يا الله

2 Comments:

  • At 5/16/2008 03:49:00 PM, Anonymous Anonymous said…

    salam
    khoshhalam ke khoshhali va lkhoshhalam k einbar movafaq msih har chan dke nemidonam dar che moredi!vali omidvaram barat khob bashe.

     
  • At 7/10/2008 02:26:00 PM, Anonymous Anonymous said…

    سلام
    خوشحال بودن شما مایه ی خوشحالی ماهم هست,امیدوارم که همیشه خوشحال بمونید و موفق باشید شاید یه خورده دیر باشه ولی براتون آرزوی موفقیت می کنم
    شاداب باشید

     

Post a Comment

<< Home