روزگرد

دانشجویی بود از دانشگاه علم و صنعت ایران، الان ديگه نيست

Sunday, January 30, 2005

تشکراز(توجه) شما

سلام
از این که مطالب بنده رو می خونید از شما تشکر می کنم
خواننده ی عزیزی تذکر دادند که مطالب که من می نویسم به درد بخور نیست، قبول دارم. این وبلاگ تجربه ی اول من در نوشتن به صورت مداومه ، همان طور که شمارنده سمت راست نشون می ده تعداد بازدید کنندگان هم بیانگر تازه کاریه منه. من هم سعی در بالابردن کیفیت کار دارم اما کمبود وقت و عدم آشنایی به دیدگاه خوانندگان ،توفیق در این امر رو به تاخیر می اندازه خوشحال می شم بیشتر با نظرات خوانندگان آشنا بشم
در نوشتار قبلی اصلاً سعی بر تحقیر یا توهین نداشتم و اگر باعث ناراحتی شده پوزش می خوام اما اعتقاد من اینه که از نظر یک دوست نباید بی تفاوت گذشت چون این کار بی احترامیه
این وبلاگ از ابتدا بانظر خاصی راه اندازی شد اما سعی من بیشتر پرداختن به بعضی اخبار و کمی هم شوخی با خوانندگان هست ، در ضمن فکر نمی کنم که ورزش چیز بدی باشه که صحبت ازش زشت باشه (می شد از سیگار و اعتیاد و غیره هم صحبت کرد!؟)در ضمن نوشتن در مورد مسایل مهمتر سخت تر و وقت گیر تره، همین چند خطی که اینجا نوشتم برای جمله بندی و بد نبودنش و ویرایش نیم ساعتی وقت گرفت
اگر موضوعاتی برای شما جالبه در صورت مطلع کردن من از این علایق سعی می کنم در موردشون مطلب بنویسم

1 Comments:

  • At 1/30/2005 05:44:00 PM, Anonymous Anonymous said…

    با سلام
    من منظورتان را از عذر خواهی نفهمیدم !!!!
    من نگفتم که مطالب شما به درد نخور است
    به نظر من غیر از اینها مطالب دیگری هم برای گفتن وجود دارد که به درد افرادی غیر از دوستانتان بخورد.
    با تشکر

     

Post a Comment

<< Home