روزگرد

دانشجویی بود از دانشگاه علم و صنعت ایران، الان ديگه نيست

Monday, May 01, 2006

من 206 ام

سلام. به‌قول امير قلعه‌نويي و به قول هزاران هزار خدادوست عالم ، خدا رو شاكرم كه رتبه‌هاي كنكور من رو بيش از اين ضايع نكرد. به ياشار ، احمد ، حسين ، وحيد و همه‌ي بروبچه‌هاتبريك ميگم
وقتي اميد يك خانواده به شماست وقتي اميد دوستان به شماست وقتي همه از شما انتظار دارند و وقتي اميد شما به قبولي در يك آزمون چندگزينه‌اي هست ، خيلي سخته رتبه‌ها رو بيان كرد. من خودم رو نااميد كردم. از خودم انتظار بيشتري داشتم. وقتي بيرون اومدم و سوالات رو نگاه كردم ، فهميدم گند زدم خيلي هم گندزدم. اما ديشب كه درصد ها رو ديدم باورم نميشد هر درسي چند درصد بالاتر از مقدار محاسبه شده توسط من بود. خلاصه يكبار ديگه خدا كمك كرد. وقتي رتبه‌هاي كنكور مي‌اد همه ميگن من بايستي بهتر مي‌شد اما من نمي‌گم، چون روز اول با خودم عهد كردم كه هر رتبه‌اي شدم تنها ملاك قضاوت من اين باشه كه از خودم راضي باشم. امروز از خداي خودم سپاس‌گزارم
عاشقان را گر در آتش می پسندد لطف دوست--------------تنگ چشمم گر نظر در چشمه ی کوثر کنم

1 Comments:

  • At 5/01/2006 07:51:00 PM, Anonymous Anonymous said…

    سلام
    این یعنی قانع بودن به نتیجه تلاش
    در هر صورت تبریک می گم
    امیدوارم موفق باشید ان شاء الله

     

Post a Comment

<< Home