روزگرد

دانشجویی بود از دانشگاه علم و صنعت ایران، الان ديگه نيست

Monday, July 17, 2006

برام گریه کنید

برام گریه کنید
برام گریه کنید چون اشک های من خشک شده
برام گریه کنید چون من امروز از کسی خداحافظی کردم که به شوق سلام کردن به او بر فراز دماوند رفتم
برام گریه کنید چون من امروز از کسی خداحافظی کردم که شوق دیدن او ، من رو زنده نگه می داشت
برام گریه کنید چون من امروز از کسی خداحافظی کردم که دیدنش من رو به معراج می برد
برام گریه کنید چون من امروز نتونستم بهش تبریک بگم
برام گریه کنید چون من امروز نتونستم ازش معذرت خواهی کنم
برام گریه کنید چون من امروز حتی نتونستم ازش خداحافظی کنم
برام گریه کنید چون من امروز به چهرش نگاه هم نکردم
کسی که با همه وجودم معتقدم بهترینه
برام گریه کنید چون من با این که دوستش داشتم حتی یکبار هم بهش نگفتم دوستت دارم
و حالا تنها می تونم اشک های خودم رو تقدیمش بکنم
امیدوارم موفق و خوشبخت باشه

4 Comments:

  • At 7/18/2006 03:32:00 PM, Anonymous Anonymous said…

    Baraye ESSGH bayad jangid vali nabayad gedaee kard.

     
  • At 12/26/2007 02:17:00 PM, Anonymous Anonymous said…

    اگه برداشتم غلط بود خیلی خیلی معذرت میخوام.
    نمی دونم ولی برداشت من این بود که شما
    عاشق شخصی بودایدواون حالاازدواج کرده
    متاسفم اما شاید وانشاالله که خدامی خواهد ینفر رو که خیلی بهترومناسبتر بشما بده

     
  • At 12/28/2007 12:34:00 AM, Anonymous Anonymous said…

    سلام
    گریه کن جدایی ها ما رو رها نمی کنن
    آدما انگار برای ما دعا نمی کنن
    گریه کن حالا حالا ها باید از هم جدا باشیم
    بشینیم منتظر معجزه ی خدا باشیم
    گریه کن منم دارم مثل تو گریه می کنم
    به خدای آسمونامون گلایه می کنم

     
  • At 12/28/2007 12:36:00 AM, Anonymous Anonymous said…

    گریه کن تا آینه شه باز اون چشای روشنت
    واسه موندن لازمه فدای گریه کردنت

     

Post a Comment

<< Home