روزگرد

دانشجویی بود از دانشگاه علم و صنعت ایران، الان ديگه نيست

Monday, May 21, 2007

آخرين ديدار

سلام
ديشب در علم وصنعت بودم ، جايي كه ساكنان آسماني داره با دل‌هايي پاك ، جايي كه آسمانش به زمين نزديك‌تر هست. آخرين دليل رفتن رو هم از من گرفتن اما من باز هم علم و صنعتي‌ام
مي‌گن معراج يعني رفتن به آسمان ، اما من فكر مي‌كنم يعني چشم باز كردن ، ديدن و شناختن
ديروز علم و صنعت معراج كوچك من بود
فهميدم آدم‌هاي خوب ، خوب‌اند در هر شرايطي ، مخصوصاً اگر خوب باشند
اگر از نوشته‌هاي بالا چيزي دست‌گيره‌تون نشد ، نگران نشيد . چون تمام سعي خودم كردم تا كمترين كلمات رو براي بيان مقدس‌ترين احساسات به كار ببرم و خوب نتيجه‌اش بهتر از اين نمي‌شه
امين

1 Comments:

  • At 5/21/2007 01:32:00 PM, Blogger Softminer said…

    Amin when I come back we will have a little party in IUST, I have a fake student card and we could go inside, and Say congratulation to ali

     

Post a Comment

<< Home