روزگرد

دانشجویی بود از دانشگاه علم و صنعت ایران، الان ديگه نيست

Sunday, September 17, 2006

شرمنده ام

سلام
خوشحالم كه خوش‌حال شديد. من بي‌تقصيرم همش تقصير سازمان سنجش بود
اما شما شاهين ‌جان امروز باعث افتخار من هستي ، خوشحالم كه دوستي چون شما دارم ، كانادا آب و هوا چطوره؟
و شما كبوتر ، علم و صنعت قطعه‌اي از بهشته . اگر هم نباشه از خيلي جا‌ها بهتره. من دوست‌دارم در جايي تحصيل كنم كه بتونم زندگي كنم و من در علم و صنعت زندگي كردم
راستي اين‌قدر گير نديد كه چي‌شد و چي‌نشد ، حالي از من گرفتن كه اون سرش نا‌پيدا
چند روز ديگه شرح كامل آنچه در ثبت نام گذشت رو مي‌نويسم

2 Comments:

  • At 9/18/2006 12:17:00 AM, Anonymous Anonymous said…

    سلام
    مثل این که شما حکایت قطره آب توی لیوان را کاملا فراموش کردید اگرچه خودتون نقلش کردید
    اما باید یادآوری کنم که هر جایی نکات مثبت و منفی خودش رو داره
    شاید لازم باشه با دید مثبت تری به دانشگاه جدید نگاه کنید. این طور نیست؟ والبته من هم به علم و صنعت بهتر نگاه کنم
    آندره ژید می گه
    پیوسته این جمله را در سراسر زندگی تکرار کن
    "همه چیز به خودم بستگی دارد"
    راستی از این که لینک رو حذف کردید ممنون

     
  • At 10/13/2006 12:53:00 PM, Blogger sheida said…

    mohandes ma ki bashim ke baes e eftekhar e shoma bashim,
    ab o havash inja hamash ye joore :D aslan mes e tehron hal nemide, ye roz garm ye roz sard, hanoz ke hanoze inja payin nashode,

    benevis dige zoodtar chi shode jaryanato az fozooli mordim

     

Post a Comment

<< Home